6 דרכים לשיפור מודעות הפייסבוק שלך: בוחן מדיה חברתית
מודעות פייסבוק פייסבוק / / September 25, 2020
רוצה לשפר את ביצועי המודעות שלך בפייסבוק?
תוהה באילו מדדים להסתכל?
שימוש בתובנות עיקריות מפייסבוק כדי לראות כיצד משתמשים מגיבים למודעות שלך ומעורבות אותם יכולים לעזור לך לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך.
במאמר זה תעשה זאת גלה שש דרכים מדדי מודעות בפייסבוק יכולים לעזור לך לשפר את מודעות הפייסבוק שלך.

ייצא את נתוני מודעות הפייסבוק שלך ל- Excel
כדי לנתח ביעילות את קמפיינים של מודעות פייסבוק, אתה צריך להציג את הנתונים שלך בצורה ברורה ומפורטת. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות תרשימים.
למרבה הצער, ממשק הדיווח של פייסבוק אינו כולל תרשימים טובים, אך ניתן ליצור תרשימים בקלות על ידי ייצוא המידע לאקסל. כך להתחיל:
עבור לדוחות מנהל המודעות שלך ולחץ על מסע הפרסום אתה רוצה לנתח. מעל רשימת ערכות המודעות משמאל, לחץ על כפתור ערכות המודעות בקמפיין זה ובחר קמפיין זה.

אם הדוח שלך אינו כולל את המדדים הנדרשים, תוכל להוסיף אותם. לחץ על ביצועים ואז התאמה אישית של עמודות.

הַבָּא, לחץ על פירוט ובחר לפי שעה ואז יום כך שתוכלו לראות את התוצאות לכל יום.
סוף כל סוף, לחץ על כפתור הייצוא מימין לייצא דוח זה ל- Excel. לאחר שזרקתם את כל המידע הזה ל- Excel, תוכלו ליצור תרשימי מגמה שיעזרו לכם להבין טוב יותר את ביצועי הקמפיין ואת התוצאות.
הנה רשימה של המדדים החשובים ביותר שיש לבחון וכיצד להשתמש בהם כדי להבין ולבקר את מסעות הפרסום שלך בפייסבוק.
מספר 1: עקוב אחר שיעור קליקים למדידת ערעור על מודעות
שיעור קליקים (CTR) הוא אחד המדדים הפופולאריים ביותר בהם משתמשים מפרסמים מקוונים. הוא מייצג את היחס בין מספר ההופעות למספר הקליקים שהתקבלו.
מכיוון שקבלת המרות בדרך כלל מחייבת את המשתמשים ללחוץ על מודעה תחילה, שיעור הקליקים הפך למדד מפתח עבור מפרסמים רבים. הם מתלהבים משיעור קליקים גבוה, מודאגים מכך שהוא נמוך מדי ולעתים קרובות מחפשים מידע לגבי מהו שיעור קליקים סטנדרטי עבור התעשייה או השוק שלהם.
במציאות, שיעור קליקים הוא רק סימן לאופן שבו משתמשים מעוניינים במודעה שלך. לא עוד.

כן, אם שלך מיקוד נכון והמוצר שלך טוב, שיעור קליקים גבוה ישלח יותר תנועה, מה שבתורו עשוי לייצר יותר המרות. עם זאת, קמפיינים עם שיעור קליקים נמוך עדיין יכולים להשיג טוב רועיוקמפיינים עם שיעורי קליקים עצומים עשויים לא לייצר הכנסות כלל.
בדרך כלל ישנן שתי סיבות לשיעור קליקים נמוך:
- מודעה גרועה: אם המיקוד נכון, אך המודעה שלך גרועה (למשל, יש לה תמונה גרועה, העותק של המודעה לא מרתק, אין קריאה לפעולה וכו '), המשתמשים לא ישימו לב למודעה שלך.
- מיקוד רע: יכול להיות שיש לך מודעה טובה שמוצגת לקהל הלא נכון. במקרה זה, ככל הנראה שיעור הקליקים יהיה נמוך.
אם לקמפיין שלך יש שיעור קליקים נמוך, הגיע הזמן לנתח את שני האלמנטים האלה.
כמו כן, שיעור הקליקים יכול לרדת עם הזמן ככל שהתדירות עולה. אם משתמשים מתחילים לראות את המודעה שלך מספר פעמים, הם כנראה לא ימשיכו ללחוץ עליה אם כבר עשו זאת.

שיעור קליקים הוא בדרך כלל לא מדד ביצועי מפתח אלא אם המטרה העיקרית שלך היא להניע תנועה. עם זאת, זהו מדד טוב להבנת מידת העניין של משתמשים במודעה שלך.
מס '2: בדוק את העלות לאלף הופעות כדי להבין את העלויות הכוללות שלך
האם אי פעם אתה מרגיש מתוסכל או אבוד בגלל שהקמפיינים שלך לא מתפקדים כצפוי? אולי אינך מקבל הרבה הופעות או שההמרות שלך יקרות מהצפוי. כשזה קורה, אנו נוטים להאשים את המודעה או את המיקוד, ולנסות תמונות חדשות, העתקת מודעות ואפשרויות מיקוד.
עם זאת, הבעיה יכולה להיות חיצונית. אם אתה משלם עבור הופעות (וזה המקרה ברוב הקמפיינים), בחינת העלות לאלף הופעות שלך (עלות לאלף הופעות) היא הדרך הטובה ביותר לברר זאת.

כאשר משלמים עבור הופעות, עלות לאלף הופעות מוגדרת על ידי שני גורמים עיקריים:
- כמה קל להגיע למשתמש בקהל היעד שלך. בדרך כלל, ככל שהמיקוד ספציפי יותר כך העלות לאלף הופעות גבוהה יותר.
- מספר הקמפיינים המתחרים המנסים להגיע לאותו קהל יעד כמוך.
גם אם רוב המפרסמים יודעים זאת בתיאוריה, לעתים קרובות הם שוכחים להסתכל על מחיר לאלף הופעות בעת ניתוח תוצאות הקמפיין. כאשר העלות לאלף הופעות תגדל, התוצאות הכוללות שלך יתייקרו, ללא קשר למידת המעניין שלך מוֹדָעָה הוא או כמה המרות אתה מקבל.

אבל היעילות של שלך תַקצִיב עלול להיות מושפע גם ממחיר לאלף הופעות. בהנחה שתקציב קבוע לאורך תקופה, עלייה במחיר לאלף הופעות פירושה פחות הופעות, כפי שניתן לראות בתרשים למטה. (שים לב כיצד התרשימים של מחיר לאלף הופעות והופעות סימטריים).

פחות הופעות משמעותן פחות סיכויים להמיר. והעלויות הגבוהות יותר אומרות שכל המרה תהיה גם יקרה יותר.
לכן כאשר התוצאות אינן כצפוי, בדוק את העלות לאלף הופעות שלך לפני שתשקול מודעות חדשות או אפשרויות מיקוד.
מס '3: מדוד את העלות לקליק לפי איכות המודעה
האם זה לא יהיה נהדר לקבל מדד שמייצג הן את עניין המשתמשים במודעה (CTR) והן את עלויות הקמפיין הכוללות (CPM)? מחיר לקליק (CPC) משרת מטרה זו.
למעשה, כשמשלמים עבור הופעות (שוב, המקרה לרוב), שיעור הקליקים והמחיר לקליק הולכים יד ביד. אתה יכול לראות קשר זה בתרשים הבא. שימו לב עד כמה הקווים כמעט סימטריים.
קבל הדרכה לשיווק ב- YouTube - באינטרנט!

רוצה לשפר את המעורבות והמכירות שלך עם YouTube? לאחר מכן הצטרף לאסיפה הגדולה והטובה ביותר של מומחי שיווק ביוטיוב כאשר הם חולקים את האסטרטגיות המוכחות שלהם. תקבל הדרכה חיה שלב אחר שלב ממוקדת אסטרטגיה של YouTube, יצירת וידאו ומודעות YouTube. הפוך לגיבור השיווק של YouTube עבור החברה והלקוחות שלך בזמן שאתה מיישם אסטרטגיות שמקבלות תוצאות מוכחות. זהו אירוע אימונים מקוון בשידור חי מחבריכם בבודק מדיה חברתית.
לחץ כאן לפרטים - המכירה מסתיימת ב -22 בספטמבר!
לדוגמה, נניח שיש לך תקציב של 20 $ עם מחיר לאלף הופעות של 10 $. פירוש הדבר שתקבל 2,000 הופעות. אם קיבלת 200 קליקים על אלה, שיעור הקליקים היה 10% (2,000 x 10% = 200). פירוש הדבר שהעלות שלך לקליק הייתה 0.10 $ (20/200 $ = 0.10 $).
עכשיו, אם באותו תרחיש קיבלת 400 קליקים, שיעור הקליקים שלך היה 20% (2,000 x 20% = 400). ובמקרה זה, 20/400 $ = 0.05 $.
כפי שאתה יכול לראות, ככל ששיעור הקליקים עולה, העלות לקליק יורדת, ולהיפך.
עם זאת, כפי שראית בעבר, כאשר העלות לאלף הופעות עולה, גם העלויות הכוללות שלך עולות, כולל עלות לקליק. המשמעות היא שגם אם CTR ו- CPC עדיין מקושרים, יתכן שההתנהגות שלהם לא תהיה סימטרית בדיוק כל הזמן. תוכלו לראות זאת בתמונה הבאה. שים לב לאופן שבו CTR ו- CPC עדיין מחוברים, אך CPM יכול להשפיע באופן משמעותי על ערך העלות לקליק.

נניח שבתרחיש השני מעל שיעור הקליקים היה עדיין 20%, אך העלות לאלף הופעות עלתה מ -10 דולר ל -20 דולר. במקרה כזה, היית מקבל 1,000 הופעות בלבד, וגם אם שיעור הקליקים יישאר על 10%, זה יספק 100 קליקים. במקרה זה העלות לקליק תהיה $ 20/100 = $ 0.20.
זה היופי של מחיר לקליק. לא רק שהוא משלים את המידע של CTR כדי לגרום לך להבין את העניין במודעה שלך, אלא הוא גם מספק מידע על העלויות הכוללות.
מס '4: פיקוח על רשמים להערכת אמינות הנתונים
לא הרבה משתמשים רואים בהופעות מדד עיקרי. אחרי הכל, מספר ההופעות פשוט מייצג כמה פעמים פייסבוק הציגה את המודעה שלך, לא משנה אם אנשים שמו לב אליה.
למעשה, בדרך כלל משתמשים במדד זה רק בקמפיינים של מיתוג. אנשים חושבים שככל שהמודעות שלהם מקבלות יותר הופעות, כך גדלים הסיכויים להוציא את המותג שלהם ולגרום למשתמשים להתעניין במודעות שלהם. זכור: המדד היחיד שמייצג את עניין המשתמשים במודעה שלך (לאו דווקא במוצר שלך, כפי שתראה בעוד רגע) הוא שיעור קליקים.
עם זאת, מספר ההופעות הוא מדד טוב לשימוש כאשר מיטוב קמפיינים. אופטימיזציה של קמפיינים דורשת בדיקת A / B, כלומר יצירת גרסאות רבות של המודעה שלך ואפילו יצירת מערכות מודעות מרובות. המטרה היא לשפר את תוצאות מסע הפרסום שלך על ידי השהיית אלמנטים שאינם ביצועים טובים, והכנסת התקציב שלך לאלמנטים המניבים את הביצועים הטובים ביותר.

לשם כך אתה זקוק למידע אמין. אם התוצאות שלך נראות טוב מאוד (או רע מאוד), אך המודעה שלך קיבלה רק כמה מאות הופעות, כיצד תוכל לסמוך על המידע הזה? למעשה, התוצאות עשויות להשתנות לחלוטין עם הופעות עתידיות.
כמו בכל פעילות מחקר שיווקית, אתה זקוק לגודל מדגם טוב כדי לסמוך על המידע שהתקבל. כאן הופכים רשמים למדד חשוב. בדרך כלל אתה רוצה שיהיה לך לפחות 1,000 הופעות כדי להתחיל לסמוך על הנתונים שלך, אם כי אם היית יכול להשיג 5,000 עד 10,000 הופעות, הנתונים האלה יהיו הרבה יותר אמינים.
מס '5: השווה שיעור קליקים עם שיעורי המרה כדי להעריך את ההצעה שלך
להיות בעל שיעור קליקים גבוה, אך לא מקבל מספיק המרות זו תחושה מתסכלת. אם משתמשים מעוניינים במודעה, מדוע הם לא מבצעים המרה?
החדשות הטובות הן, שבאותה צורה שבה שיעור הקליקים מייצג את העניין של המשתמשים במודעה שלך, שיעור ההמרות מייצג את העניין של המשתמשים במה שאתה מציע לאחר שלחצו על המודעה שלך. זהו היחס בין מספר הקליקים על מודעה למספר ההמרות שנוצרו.
עם זאת, גם אם זה תלוי במספר הקליקים, זה לא תלוי באופן ישיר בשיעור הקליקים. למעשה, כאשר שיעור הקליקים גבוה (כלומר כאשר משתמשים מעוניינים במודעה), יחס ההמרה הוא דרך טובה להבין מה קורה מעבר למודעה; כלומר על שלך דף נחיתה או אתר.
שיעור קליקים גבוה ושיעור המרה נמוך הם בדרך כלל סימן לכך שמשתמשים לא אוהבים משהו שהם רואים בדף היעד. כמה מהסיבות הנפוצות ביותר לכך הן:
- דף נחיתה גרוע
- מוצר יקר
- מודעה מטעה
- חסר מידע במודעה
- תנאי קנייה גרועים
יחס ההמרה הולך יד ביד עם מחיר לרכישה. לכן כששיעור ההמרה עולה, מחיר ההמרה יורד, ולהיפך. עם זאת, מערכת יחסים זו מושפעת תמיד ממחיר לאלף הופעות. תוכל לראות התנהגות זו בתרשים הבא.

שים לב כיצד הקווים למחיר לרכישה ושיעור המרה הם כמעט סימטריים, אך עדיין מושפעים מתנודות במחיר לאלף הופעות.
מס '6: שלב המרות ומחיר לרכישה למדידת החזר ה- ROI
בדרך כלל המרות משמשות כערך עיקרי למעקב אחר הצלחת הקמפיין. האם מספר גבוה של המרות הוא תמיד חדשות טובות? לא בהכרח. אם אתה מוציא יותר כסף כדי להשיג את ההמרות האלה מהערך הממשי שהם מחזירים, מסע הפרסום שלך לא יהיה רווחי.
לכן עליכם לשקול המרות תמיד יחד עם עלות להמרה (מחיר להמרה, או עלות לרכישה).

מחיר נמוך לרכישה הוא תמיד חדשות טובות, ואחת הדרכים הטובות ביותר לבצע אופטימיזציה של קמפיין היא להתמקד במודעות ואלמנטים המייצרים נמוך רואי חשבון. יחד עם זאת, עלות נמוכה לרכישה כשלעצמה אינה מספיקה, ומחייבת מספר המרות גבוה כדי לבצע קמפיין מוּצלָח. למעשה, מחיר נמוך לרכישה עם המרות נמוכות הוא סימן למסירה איטית מאוד של הקמפיין, שם פייסבוק משתמשת בתקציבים קטנים.
מחיר להמרה והמרות הם שני מדדים שעובדים תמיד במקביל. אז אל תתרגשו יותר מדי אם רק אחד מהם מציג מספרים טובים.
סיכום
הפעלת מודעות פייסבוק היא אחת הדרכים הטובות ביותר לקידום העסק שלך באופן מקוון. הרשת החברתית היא לא רק מספר אחת בסך הכל המשתמשים, מה שאומר שאתה יכול להגיע ליותר אנשים עם המודעה שלך, אלא שהיא גם תכליתית מבחינת כלי פרסום ואפשרויות.
עם זאת, בעל מגוון כה רחב של אפשרויות יכול לגרום לקמפיינים שלך להיות מבלבלים לניתוח אם אינך יודע היכן לחפש או מה המשמעות של כל מדד באמת. הכרת המשמעות של המדדים שלך מאפשרת לך לייעל את מסעות הפרסום שלך ביותר מדרך אחת. לדוגמא, אתה יכול להפחית את העלות שלך לרכישה על ידי שיפור המודעה ודף הנחיתה שלך, אך גם על ידי מציאת קהלים עם מחיר לאלף הופעות נמוך יותר, וכן הלאה.
מה אתה חושב? באילו מדדים אתה משתמש בדרך כלל למדידת ביצועי מסע הפרסום שלך? אילו פעולות אתה מבצע כשעלויות מסע הפרסום שלך גבוהות מדי? אילו אלמנטים של מודעות אתה בדרך כלל בודק A / B כדי לייעל את מסעות הפרסום שלך? אנא שתף את מחשבותיך בתגובות למטה.
