10 משווקי מדדי מודעות בפייסבוק חייבים לעקוב: בוחן מדיה חברתית
מודעות פייסבוק ניתוח פייסבוק פייסבוק / / October 13, 2021
המומים מכל המדדים בתוך מנהל המודעות של פייסבוק? מתלבטים באילו להתמקד?
במאמר זה תמצא 10 מדדים חשובים לשימוש בעת ניתוח מודעות הפייסבוק שלך. בנוסף, תגלה כיצד לעקוב אחריהם באמצעות דוח מותאם אישית.
מעקב אחר מדדי מודעות פייסבוק בדוח מותאם אישית
כשמדובר במדדי מודעות פייסבוק, אתה יכול לסווג אותם באופן כללי לשני דליים: ברירת מחדל ומותאם אישית. ערכי ברירת המחדל כבר קיימים במנהל המודעות ופשוט בוחרים אותם בעת יצירת הדוח המותאם אישית שלך. מדדים מותאמים אישית, לעומת זאת, הם אלה שאתה יוצר באמצעות נוסחאות שונות להצגת נתונים שאינם זמינים כסטנדרט בחשבון המודעה שלך.
קל להיות המום מהמספר העצום של מדדי מודעות פייסבוק שתוכל לנתח בחשבון המודעה שלך-טווח הגעה, הופעות, תדירות, תוצאות, שיעור קליקים (CTR), ציון איכות, דירוג המרות, ו החזר על הוצאות פרסום (ROAS), כדי לציין רק כמה. ועם היכולת ליצור מדדים מותאמים אישית, האפשרויות הופכות לאינסופיות.
כדי למדוד את ההשפעה האמיתית של הפרסום שלך בפייסבוק על העסק שלך וכיצד הוא מייצר מכירות חדשות ו לקוחות, אני הולך להדריך אותך כיצד להוסיף 10 מדדי ליבה (ברירת מחדל ומותאם אישית) למנהג מותאם אישית להגיש תלונה.
מספר 1: צור דוח מותאם אישית חדש במנהל המודעות של פייסבוק
כדי להתחיל, יהיה עליך לבנות דוח מותאם אישית כך שתוכל להוסיף את כל ערכי ברירת המחדל והערכים המותאמים אישית שאנו הולכים לכסות לתצוגת נתונים אחת. זה יאפשר לך להסתכל על המדדים האלה בכל מסעות הפרסום, ערכות המודעות והמודעות שלך בקלות.
נניח שאתה משתמש במודעות פייסבוק ליצירת מכירות לעסק שלך ומשתמש ביעד קמפיין ההמרות, תוך אופטימיזציה לרכישות. מטרת הקמפיין שלך היא ליצור פעולת רכישה, המייצגת מכירה של המוצר או השירות שלך. הדבר יכול להיות מוחשי כמו בעסק מסחר אלקטרוני המנוהל באמצעות Shopify, או מכירת מוצר לעסק מידע המתנהל באמצעות קג'בי או SamCart.
כדי לבנות דוח מותאם אישית, פתח את מנהל המודעות בפייסבוק לוח המחוונים ולחץ על כפתור העמודות בקצה הימני ביותר של המסך. לאחר מכן תראה רשימה של כל מדדי ברירת המחדל עם ביצועים שנבחרו כברירת מחדל.
גלול למטה לתחתית הרשימה ובחר התאמה אישית של עמודות. זה יאפשר לך לגרור ולשחרר את המדדים שברצונך לעקוב אחריהם אל לוח המחוונים של הדיווח שלך.
בחלון התאמה אישית של עמודות, תמצא שלוש עמודות. בצד שמאל תראה את קטגוריות המדדים לבחירה, האמצע הוא המקום שבו אתה בוחר את המדדים שלך, והעמודה הימנית מפרטת את המדדים שיכללו בתצוגת דיווח זו.
ברשימת המדדים מימין, פייסבוק מאפשרת לך למחוק מדדים שאינך רוצה להשתמש בהם בדוח המותאם אישית שלך ולגרור ושחרר כדי לסדר אותם מחדש.
קבל הכשרת שיווק מומחה במדיה חברתית מהמקצוענים
רוצה להקדים את התחרות או ללמוד כיצד לגוון את האסטרטגיה שלך?
למד מעשרות המומחים המהימנים ביותר בתעשייה, שפשף מרפקים עם משווקים חכמים אחרים, והעלה את השיווק שלך לשלב הבא במהלך אירוע זה בן 3 ימים בסן דייגו, קליפורניה שטופת השמש.
לחץ כדי ללמוד עודהתחל על ידי מחיקת המדדים הבאים בעמודה הימנית:
- התרשמות
- דירוג איכות
- דירוג שיעור מעורבות
- דירוג שיעור ההמרות
- משחק וידאו 3 שניות
- אחוז הסרטונים שנצפה
- זמן משחק ממוצע של וידאו
כדי למחוק מדד, פשוט לחץ על ה- X מימין למדד.
כשתסיים, השלב הבא הוא להתחיל להוסיף מדדים לדוח המותאם אישית שלך לצד מדדי הביצועים המוגדרים כברירת מחדל (כמו תוצאות ומחיר לתוצאה) שלא מחקת.
#2: הוסף 4 מדדים להערכת תעבורת אתרים ממודעת הפייסבוק שלך
ארבעת המדדים הראשונים שברצונך להוסיף לדוח שלך יעזרו לך לקבוע אם התנועה שנוצרת ממודעת הפייסבוק שלך מגיעה לאתר שלך וכמה היא עולה לך.
התחל בהוספת שלושת המדדים הבאים:
- לחיצות על הקישור
- עלות לקליק (עלות לכל קליק על קישור)
- צפיות בדפי נחיתה
תוכל להשתמש בשורת החיפוש בחלק העליון של המסך כדי למצוא במהירות את המדדים שברצונך להוסיף.
שלושת המדדים הללו הם מדדים חשובים בפלטפורמה המודדים את הנפילה בין אנשים שלוחצים על המודעות שלך לבין אלה שנשארים כדי לטעון את האתר שלך. זהו אחד הדברים הראשונים שיש להסתכל עליהם בעת הפעלת מודעות פייסבוק מכיוון שהוא מציין כמה מהתנועה שלחיצה על המודעות מגיעה למעשה ליעד כתובת האתר שלך.
אחת הסיבות לירידה בין קליקים על קישורים לתצוגות של דפי נחיתה היא זמני טעינת דפים איטיים. אם אתה מקבל 100 קליקים על קישורים אך אתה רואה רק 50 צפיות בדפי נחיתה, פירוש הדבר שהאתר שלך נטען לאט מדי ויש לך בעיה גדולה בידיים שלך. הרגע הכפלת את עלות התנועה שלך מכיוון שרק אחד מכל שניים נשאר לטעון את הדף, במקום כל מי שלוחץ על המודעה שלך.
מדד חשוב נוסף שעליך למדוד (מכיוון שהוא קובע את העלות שלך לקליק) הוא שיעור הקליקים, במיוחד שיעור הקליקים של הקישור. הוסף אותו לאחר המדד של צפיות בדף הנחיתה. ככל שהשיעור שלך גבוה יותר, כך פייסבוק תתגמל אותך כמפרסם, ותעניק לך עלות נמוכה יותר לקליק, שכן יש מתאם ישיר בין עלות לקליק לשיעור.
לדוגמה, אתה יכול להשתמש במדדי שיעור קליקים על בסיס הטמפרטורה של הקהל. תראה שיעור קליקים נמוך יותר עבור קהלים קרים כמו לוקאליקים ומבוססים על עניין כי אלה אנשים חדשים שעדיין לא מכירים את העסק שלך. יש לכוון לשיעור קליקים אחד לפחות של קהלים מסוג זה.
ל קהל חם של עוסקים באינסטגרם, תראה שיעור קליקים גבוה יותר, אז שאף למינימום של 1.5%. ולקהלים חמים של תעבורת אתרים או אירועים סטנדרטיים של מסחר אלקטרוני כגון הוסף לעגלה, שאפו על שיעור קליקים של 1.75% לפחות.
#3: הוסף 4 מדדי מודעות על פייסבוק המבוססים על רכישה
כעת נעבור למדדים המבוססים על רכישה. ברצונך להוסיף את ארבעת המדדים הבאים לעמודת הדיווח שלך:
- סך כל הרכישות
- ערך הרכישה (מתן ערך המרת רכישה)
- עלות לרכישה (מתן עלות לרכישה)
- רכישת ROAS
לאחר הוספת מדדים אלה, הקפד לבטל את הבחירה בתיבות הסימון מתחת לכל מדד רכישה בעמודה הימנית. אלה נותנים פירוט נוסף שאתה לא רוצה, מכיוון שאתה מסתכל על המדדים כדמות שלמה.
להוביל את המטען החברתי במקום לשחק להתעדכן
חולה לתהות "מה עכשיו?" בכל פעם שפלטפורמה חברתית משתנה או שהשוק משתנה?
תסתכל לאן מועדות פני תעשיית השיווק במדיה החברתית - לפני שזה קורה - עם ניתוח מגמות תובנה המועבר מדי שבוע.
תנו למועדון האסטרטגיה החברתית להיות היתרון התחרותי הסודי שלכם.
לחץ כדי ללמוד עודארבעת מדדי הרכישה למעלה יגידו לך כל מה שאתה צריך לדעת על מספר המכירות שאתה מייצר, כמה הכנסה שתוכל לייחס לאותן מכירות, המחיר לרכישה וההחזר על הוצאות פרסום שלך, מה שמעניק לך את הרווחיות של הפייסבוק שלך מודעות.
בואו נעשה סיכום מהיר. כעת אמורה להיות לך עמודת דיווח מותאמת אישית עם הערכים הנוספים הבאים:
- לחיצות על הקישור
- מחיר לקליק
- צפיות בדפי נחיתה
- שיעור קליקים קישור
- רכישות
- ערך המרה ברכישה
- עלות לרכישה
- רכישת ROAS
#4: הוסף 2 מדדים מותאמים אישית כדי לעקוב אחר ערך ההזמנה הממוצע וההמרות של דפי מכירות
כעת אתה עומד לבנות שני מדדים מותאמים אישית שיעניקו לך תובנה נוספת מעבר למדדי ברירת המחדל שפייסבוק נותנת לך.
ערך הזמנה ממוצע
המדד המותאם אישית הראשון שברצונך ליצור הוא ערך הזמנה ממוצע (AOV).
בחלון התאמה אישית של עמודות, לחץ על הקישור צור מדד מותאם אישית.
בחלון המוקפץ, תן שם ל- AOV מדד זה, המציין את ההכנסה הממוצעת לרכישה. ההבדל בין עלות הרכישה (עלות לרכישה) לבין AOV הוא ההחזר על הוצאות פרסום שלך.
נניח שעולה לך 15 $ לרכישה וה- AOV הוא 45 $. ההחזר על ההשקעה שלך הוא 3X מכיוון ש- $ 45 ÷ $ 15 = 3.
אתה הולך להשתמש בנוסחה הבאה עבור פייסבוק לחישוב ה- AOV שלך:
ערך המרה ברכישות ÷ רכישה
לצד שם המדד המותאם אישית שלך, בחר Numeric מהתפריט הנפתח עיצוב. ואז בקטע הנוסחה, התחל להקליד "ערך המרה ברכישות" ובחר אותו מהתפריט שמופיע.
לאחר מכן לחץ על סמל החלוקה ולאחר מכן הקלד "רכישות".
לאחר הזנת הנוסחה, לחץ על צור מדד. זה מראה לך כעת את ה- AOV.
השלב הבא הוא להוסיף מדד מותאם אישית זה לדוח שלך. בעמודה האמצעית, בחר AOV בקטע המדדים המותאמים אישית.
AOV הוא סופר חשוב מכיוון שכאשר אתה מנתח מודעות, תמצא שמודעות מסוימות מכילות מדדים טובים יותר בפייסבוק, כמו שיעור קליקים טוב יותר. עם זאת, ייתכן שההחזר על ההשקעה שלהם לא יהיה טוב כיוון שה- AOV שלהם אינו גבוה. הבנת אילו מודעות מספקות את ה- AOV הגבוה ביותר, ולכן ה- ROAS הגבוה ביותר, היא קריטית למדידה הצלחת המודעה שלך בפייסבוק והכרת השלבים הבאים, בין אם מדובר בבדיקות נוספות, אופטימיזציות או דֵרוּג.
שיעור המרות של דף מכירה
המדד המותאם אישית השני שברצונך ליצור הוא שיעור המרות של דפי מכירה. חשוב לדעת את שיעור ההמרות של דף המכירות שלך מכיוון שאתה יכול לראות אילו מודעות פייסבוק ממירות טוב יותר, לא רק מנקודת מבט CTR (שהיא מדד בפייסבוק) אך באמצעות מדד מחוץ לפייסבוק כמו המרת דף מכירות ציון.
כדי להגדיר מדד מותאם אישית זה, לחץ שוב על צור מדד מותאם אישית. הקלד "שיעור המרות של דף מכירה" בשם המדד הזה ובחר באחוזים כפורמט.
בקטע נוסחה, הזן את הנוסחה הבאה לחישוב מדד זה:
רכישות ÷ צפיות בדפי נחיתה
זה יתן לך שיעור המרות של דפי מכירה המבוססים על אחוזים. הוא בוחן את תצוגות דפי הנחיתה-אנשים שנשארו בפועל כדי לטעון את הדף הזה מהמודעות שלך-ולאחר מכן את אחוז האנשים שרכשו בתוך חלון הייחוס של 7 ימים.
כשתסיים, לחץ על צור מדד.
לאחר מכן הוסף לדוח את המדד המותאם אישית שיצרת זה עתה.
כמה משיעורי ההמרות הגבוהים ביותר של דפי מכירות שראיתי לאחרונה הם בסביבות 8% בכל החשבון. ראיתי אפילו שיעור המרה של דף מכירות של 10% ממסעות פרסום קרים בעת שימוש בדף נחיתה מותאם אישית לתנועה בפייסבוק.
בואו נסכם שוב. בדוח המותאם אישית שלך, יהיו לך העמודות הבאות:
- לחיצות על הקישור
- עלות לחיצה על קישור
- צפיות בדפי נחיתה
- הקישור לחץ על CTR
- רכישות
- ערך המרה ברכישה
- עלות לרכישה
- החזר על הוצאות הפרסום
- ערך הזמנה ממוצע
- שיעור המרות של דפי מכירה
השלב האחרון הוא שמירת דוח זה כקבוע מראש. לשם כך, לחץ על שמור כקבוע מראש בפינה השמאלית התחתונה, הקלד שם עבורו ולאחר מכן לחץ על החל.
זה יהיה דוח החזר ה- ROAS המותאם אישית שלך בעזרתו תוכל למדוד את יעילות הקמפיינים שלך. תוכל לבחור אותו מהתפריט הנפתח עמודות במרכז השליטה של מנהל המודעות שלך.
סיכום
אלה הם המדדים המרכזיים שאתה צריך לעקוב אחריהם בפייסבוק - ערכי ברירת מחדל בתוספת מדדים מותאמים אישית שתוכל ליצור - שיהיו בסיסיים להערכת ההצלחה שלך בפלטפורמה.
על ידי שימוש במדדים בפייסבוק כגון קליקים על קישורים וצפיות בדפי נחיתה, תוכל למדוד את יעילות התנועה הנשלחת לאתר שלך. לאחר מכן, באמצעות המדדים מחוץ לפייסבוק-ערכי הרכישה והמדדים המותאמים אישית-תוכל למדוד את ההשפעה האמיתית של הפרסום שלך על העסק שלך וכיצד הוא מייצר מכירות ולקוחות חדשים.
קבל ייעוץ נוסף על מודעות פייסבוק
- קנה מידה של מודעות הפייסבוק שלך.
- בנה קהלים חמים של מודעות פייסבוק.
- צא מהר יותר משלב הלמידה של מודעות פייסבוק.
בואו לחוות את כנס המדיה החברתית הגדול בעולם
הכשרה שיווקית איכותית, אפשרויות לביצוע וקישורים מועילים - זה רק חלק קטן ממה שאתה יכול לצפות בעולם השיווק במדיה חברתית! הצטרף לאלפי משווקים חכמים בסן דייגו שטופת השמש באביב הקרוב והעלה את רמת השיווק שלך.
🔥 המבצע מסתיים ביום שלישי! 🔥
קבלו כרטיסים עכשיו